3/8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Ćwiczenie ósme...
fot. Karolina Misztal

Ćwiczenie ósme

Stajemy bokiem do ściany. Opierając się jedną ręką, robimy wymach zewnętrznej nogi do przodu i w tył.

Po 8-10 wymachach odwracamy się drugim bokiem do ściany, opieramy o nią i robimy to samo ćwiczenie na drugą nogę.

Ćwiczymy w ten sposób mięśnie kończyn dolnych (nóg) oraz brzucha. Ćwiczenie wpływa na kształtowanie równowagi.

Zobacz również

31 milionów euro. Oto najdroższa jedenastka PKO Ekstraklasy

31 milionów euro. Oto najdroższa jedenastka PKO Ekstraklasy

75-lecie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca Kaszuby

75-lecie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca Kaszuby

Polecamy

Protest aktywistów w siedzibie PCK. Żądają natychmiastowej pomocy dla migrantów

Protest aktywistów w siedzibie PCK. Żądają natychmiastowej pomocy dla migrantów

Rodzinny dramat w Rębiechowie. Nożownik ranił swojego szwagra

Rodzinny dramat w Rębiechowie. Nożownik ranił swojego szwagra

Nowoczesne i większe promy Steny Line w przyszłym roku na trasie do Karlskrony

Nowoczesne i większe promy Steny Line w przyszłym roku na trasie do Karlskrony

Dodaj ogłoszenie