2/8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Ćwiczenie siódme...
fot. Karolina Misztal

Ćwiczenie siódme

Stajemy tyłem do ściany. Opieramy się plecami i pośladkami o ścianę, pięty odsuwamy od niej o około 10 centymetrów. Wyciągamy ramiona w przód i podnosimy je do góry, starając się dotknąć zewnętrzną częścią dłoni ściany nad głową, jednocześnie trzymając barki i pośladki przy ścianie. Opuszczamy ręce w dół. Największą trudność może sprawić równoczesne dosunięcie barków i bioder do ściany.

Staramy się powtórzyć ten ruch od ośmiu do dziesięciu razy w jednej sekwencji. Potem - z przerwą - powtarzamy cykl od czterech do sześciu razy.

Ćwiczenie wzmacnia mięśnie grzbietu i mięśnie obręczy barkowej.

Zobacz również

Znamy pierwszy skład Arki Gdynia na mecz z Zagłębiem Sosnowiec. Są niespodzianki!

Znamy pierwszy skład Arki Gdynia na mecz z Zagłębiem Sosnowiec. Są niespodzianki!

Czwarty i najważniejszy start Lewandowskiego

Czwarty i najważniejszy start Lewandowskiego

Polecamy

Praktyczne gadżety elektroniczne - do szkoły idealne!

Praktyczne gadżety elektroniczne - do szkoły idealne!

Tanie podręczniki szkolne - gdzie dostać?

Tanie podręczniki szkolne - gdzie dostać?

Czy jesteśmy świadkami metamorfozy w eliminacjach europejskich pucharów? [ANALIZA]

Czy jesteśmy świadkami metamorfozy w eliminacjach europejskich pucharów? [ANALIZA]

Dodaj ogłoszenie