Biznesowe centrum na ul. Łużyckiej zyskało właśnie godnego sąsiada, w miejscu gdzie dotychczas miasto budowało tylko obiekty sportowe stanął największy biurowiec w Gdyni, równo dwa lata po wkopaniu kamienia węgielnego 3T Office Park otrzymał formalną zgodę na użytkowanie.
Czym jest 3T Office Park?
Przede wszystkim rekordzistą wśród gdyńskich biurowców. Obiekt dysponuje 54 tysiącami m² powierzchni użytkowej, w tym 38 tysiącami m² powierzchni najmu, z czego 10% zajmie już w tym kwartale jeden z pierwszych najemców – firma Asseco Poland S.A., która rozsiądzie się na trzech kondygnacjach - to jedna z największych umów najmu w Polsce od czasu rozpoczęcia pandemii koronawirusa.
Dwupoziomowa hala garażowa obiektu pomieści 405 aut i 250 rowerów.
- Otrzymaliśmy dla 3T Office Park formalną zgodę na użytkowanie obiektu i tym samym zakończyliśmy 2-letni proces realizacji inwestycji. Warto podkreślić, że chociaż przez ponad połowę tego czasu zadania nie ułatwiała nam pandemia, dotrzymaliśmy założonego harmonogramu prac.
Zrealizowaliśmy biurowiec o najwyższym standardzie, potwierdzonym m.in. oceną na poziomie Excellent w certyfikacji BREEAM oraz przyznaną przez European Property Awards nagrodą „Best Office Development Poland 2020-2021”. Po otrzymaniu „zielonego światła” na otwarcie budynku, skupiamy się na jego dalszej komercjalizacji i pracach aranżacyjnych dla pierwszych najemców, którzy pojawią się w biurowcu już w czwartym kwartale tego roku – mówi Sergiusz Gniadecki, inwestor biurowca, prezes zarządu spółki 3T Office Park.
Prócz wspomnianego Asseco Poland S.A. wśród pierwszych najemców znalazły się dwie firmy z branży morskiej - Wartsila Polska i Maersk Polska, zaś część usługową zajmie w pełni przygotowane już do uruchomienia usług centrum medyczne i stomatologiczne Medicover, a także restauracja Meating Point, żłobek i przedszkole Mały Einstein.
- Kiedy dwa lata temu ruszała budowa tej bardzo ważnej dla biznesowego rozwoju Gdyni inwestycji, byliśmy przekonani, że miejsce to przyciągnie firmy, które będą chciały wynająć tu przestrzeń, otworzyć swoje biura i tworzyć nowe miejsca pracy. Nie myliliśmy się, jeszcze w tym roku wprowadzą się do największego w mieście kompleksu biurowego pierwsi najemcy. I nie ma się czemu dziwić – jest to miejsce doskonale zlokalizowane i skomunikowane. Sama zaś przestrzeń biurowa spełnia, tak ważne dla nas, najwyższe standardy względem ekologii i dostępności – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?