10 dobrych praktyk stosowanych przez pracodawców w ogłoszeniach o pracę
OPRAC.:
AB
Często słyszy się o tym, że pracodawcy mają problem z pozyskaniem wykwalifikowanych pracowników. Jak przyciągnąć nowe talenty? W jaki sposób można uatrakcyjnić ogłoszenie o pracę? Przestawiamy 10 elementów oferty pracy chwalonych przez pracowników.
Alena Darmel/ Pexels.com
Ogłoszenie o pracę wcale nie musi wyglądać jak nudny blok tekstu. Coraz częściej w ofertach pracy pojawiają się nagrania wideo, a niektóre firmy rezygnują z tradycyjnych ogłoszeń na rzecz materiałów wizualnych. Sprawdziliśmy, na czym polegają najciekawsze elementy ogłoszeń o pracę.
Wideo
Rekordowa liczba rekrutów w Człuchowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.